Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


13 maja 2012

Tagliatelle z sosem pesto i boczkiem

 


Dzisiaj kompletnie nie miałam ani siły ani czasu na gotowanie. Siły jeszcze nie wróciły po chorobie i jakoś chętniej niż zwykle poleguje i odpoczywam. W kuchni jeszcze też zbyt długo nie postoję więc dzisiaj coś mega szybkiego - makaron z sosem pesto i boczkiem. Nie raz już na bazie gotowego sosu pesto powstawało coś na obiad, tak jak np wcześniej już publikowany makaron z kurczakiem. Dzisiejsze bardzo smaczne połączenie powstało jako dzieło przypadku i tego co znalazłam w lodówce.   Polecam baaardzo :)

Składniki:
makaron tagliatelle (u mnie razowy)
100g boczku gotowanego
185g gotowego pesto pomidorowego (u mnie z Lidla)
2 ząbki czosnku
żółty ser drobno tarty do posypania lub tarty ser pleśniowy



Makaron ugotować w osolonej wodzie al dente. Boczek pokroić w paseczki i podsmażyć, dodać przeciśnięty czosnek i smażyć jeszcze chwilę. Wlewamy sos pesto i całość mieszając podgrzewamy. Gdy makaron się ugotuje odcedzamy go i wrzucamy do sosu. Mieszamy dokładnie i od razu podajemy posypując porcję żółtym lub pleśniowym serem.
Smacznego :)

 
 

5 komentarzy:

  1. Makaron to chyba najlepsze rozwiazanie, kiedy zupelnie nie chce sie gotowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z boczusiem makaronu nie jadłam jeszcze:) zapraszam na konkurs do mnie makaronowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makarony!!! Twój wygląda pysznie, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makaron + boczek, musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń